donderdag 5 januari 2012

Hoe het jaar beter te beginnen dan met TAART!

en chocolade... een ideale combinatie als je het mij vraagt! :)
Deze taart vond ik er zo vrolijk en lekker uitzien dat ik dacht, ik ga hem met jullie delen!


De werkwijze is eigenlijk vrij makkelijk! 
Bak een ronde cake zoals jij hem het lekkerst vindt, dit kan natuurlijk ook een chocoladecake zijn! Lekker dubbelop ;) 

Zorg ervoor dat de cake lager is dan een kitkat... Je kunt de cake nu nog met frosting/icing decoreren.
Dit is aan te bevelen ivm het nat worden van de chocolade!
Je icing gebruik je dan ook als een soort lijm om de kitkats goed vast te laten plakken. 

Plak de kitkats per 2 aan elkaar tegen de zijkant van je cake aan en versier met een mooi lint. En als laatste stort je de bovenkant vol met overheerlijk m&m's, of andere heerlijke snoepjes! 

Ook leuk om te maken met een klein cakeje. Breek hiervoor de kitkats door midden en vul met m&m's! Trakteren maar...

happy newyear!

Lieve Groetjes
Karin

1 opmerking:

  1. jaaaa heel leuk om te doen en errug lekker. Ik maakte deze taart ook al eens voor mijn dochters verjaardag http://ranjameteenrietje.blogspot.com/2011/09/kitkat-m-taart.html

    En hij viel heeeel goed in de smaak, ook bij de papa's en mama's ;)

    BeantwoordenVerwijderen