donderdag 29 december 2011

New Year's Eve here we come!!!

Nog even en we gaan aftellen... oliebollen eten en champagne drinken! Elkaar het beste wensen voor het nieuwe jaar en ons proberen aan de goede voornemens te houden ;)

Maar hoe leuk is het niet om dit geheel in stijl te doen... is er zoveel leuks te vinden qua feestaccessoires voor oud&nieuw! Nooit geweten eigenlijk, maar ik vind het heerlijk!

Hieronder wat inspiratie om lekker nog even mee aan de slag te gaan. Wanneer je op de foto klikt kom je automatisch op de site terecht waar de ideeen vandaan komen...

Leuke cupcake toppers! 

Happy Newyear Printables!

Helemaal klaar voor een nieuw jaar...

Ik hoop dat ik je zo nog wat leuke inspiratie heb kunnen geven voor een superfeestelijke afsluiting van 2011.
Als laatste wens ik jullie allemaal alle goeds, geluk en gezondheid voor 2012 toe.
Maak er een knallend feestje van!

Lieve groetjes
Karin

2 opmerkingen:

  1. Haai! Kwam via via hier op je weblog, leuk zeg! Ik ga je volgen zodat ik ook allemaal lekkere dingen zelf kan maken (^.^)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi!

    dank voor je compliment :D
    en volg ze ;)

    groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen