zondag 4 december 2011

Het eerste blogbericht! Altijd leuk...

Bakken heb ik altijd al ontzettend leuk gevonden... vroeger samen met mijn vader heerlijk in de keuken, cakejes, boterkoek of appeltaart maken!

Sinds die tijd is het bakken een enorme sprong gaan maken, kijk toch eens wat we tegenwoordig allemaal doen en vooral: kunnen maken!!!

Ook ik ben hierin meegegaan en vindt het nog steeds heerlijk om in de keuken bezig te zijn. Zo ontzettend leuk dat ik dacht: hier ga ik gewoon een blog aan wijden.
CreaKa is toch heel anders, dat is meer creatief op het vlak van kralen, textiel en sieraden. Vandaar mijn nieuwe blog... C,C,C oftewel Cupcakes, Cakepops & Cookies.

Ik heb speciaal voor deze kleinere gebakjes gekozen, waarom? Dat lees je HIER
Op mijn nieuwe blog hoop ik veel recepten te kunnen delen, mijn eigen werk te laten zien en jullie kennis te laten maken met CupcakeKaatje ;)
Maar vooral ook om inspiratie door te geven!

Leuk als je volgt...
Tot snel!

Liefs Kaatje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten